torsdag

Hade nationella i engelska idag, skrivdelen. Läste igenom pappret och fick uppgiften och fattade ungefär noll av vad det stod och vad man skull göra haha. Efter typ en halvtimme drog jag fram en gissning och skrev några rader. Fick dock bara ihop 92 ord och man skulle ha minst 300, men vafan yolo:P:P
 
Hade bara en lektion efter lunch och sen fick vi sluta. Gick ner på gymmet då och där spenderade jag 3 timmar. Cardio, axlar och rygg i ungefär 2,5 timme och sen spontangick jag på ett grit strenght - pass med lovisa och erika. Sjuuuukt jobbigt men också sjukt kul. Tråkigt att de va sista gången dom hade detta pass! Annars har jag inte gjort så mycket mer ikväll, varit ute ett tag och sen bara tagit det lugnt. Nu blir det film och sedan ska jag ta igen lite sömn. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0