skola, jobb och bra väder

Vädret höll i sig idag med och det har varit över 30 grader hela dagen. Började halv 11 och sen satt vi ute i solen alla raster. Huuuur skönt som helst ju!! Innan skolan hann jag springa förbi sportringen och fynda ett par converse för 499 kr, billigt och bra!
 
Kom hem från skolan vid 3 nån gång och sen hann jag ligga ute i solen i 40 minuter innan dom ringde från tallbacka och fråga om jag kunde hoppa in och jobba ikväll. Jobbade 16.00 - 21.00 så hade 20 minuter på mig att byta om, få i mig något att äta och ta mig ner, men jag hann! Fick prova på att jobba på en annan avdelning så ikväll hamnade jag på demensen och det gick superbra. Kul med lite nytt ibland :) Har dessutom fixat jobb dom 3 kommande helgerna så ska inte klaga alls! Nu ska jag lägga mig och se en film innan jag somnar. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0