lördag

Har spenderat några timmar ute i stugan idag där vi hjälpte farmor & farfar med lite grejer och sen tog vi några sköna sol-pauser under tiden som solen var framme. Sen vi kom hem har vi fixat och donat lite i husvagnen samt börjat lägga fram lite saker inför onsdag då det bär iväg mot göteborg och mitt andra hem. OJ så skönt att få komma iväg :))))) När allt var färdigt åkte jag ner på gymmet där det blev 1 mil intervaller + biceps och triceps. Fullt upp hela dagen med andra ord.
 
Blev så trött ikväll så tog en skön hemmakväll. Grillat till middag och lite hockeytittande på det. De va la fint! Nu tackar jag för mig och sätter igång lite one tree hill. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0