fredag

Startade min dag med en 6km löprunda. Var egentligen ledig idag men klockan 1 skulle vi ha nån slags brandövning så åt lunch med lovisa och linn innan det började. Tog ca 45 minuter och sen fick vi gå hem igen. Jävligt ovärt, hade lika gärna kunnat strunta i det och jobbat hela eftermiddagen. Tog mig iallafall ner på gymmet efter det och körde triceps och rygg i nån timme.
 
Ikväll har jag spenderat lite kvalitetstid med kajsa, som dessutom tagit körkortet idag (!!!!!). Så vi åke ut till malgovik och hämtade upp vanja och sen drog vi bara några raggar. OJ så skönt det är att kajsa är hemma!! Nu ska jag gå och borsta tänderna och sånt och sen se lite tv innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0