19 maj

Igår spenderade jag hela dagen ute i solen, plus en liten sväng ner på gymmet för ett biceps och benpass innan jag gjorde mig i iordning för bodycenter-fest på hotellet med ett gäng goa människor. Bjöds på god mat, god efterätt, dansuppvisning och massa utlottningar. Och trots att jag tränat ihop en heeel del lotter fick jag återigen gå hem utan nån vinst alls.. Jävla skit. Var tvungen att gå därifrån vid 10 eftersom jag inte fyllt 18 så när jag kom hem hade jag och mamma lite altanmys med cider, vin och cheesehearts.
 
Idag var jag uppe med tuppen och när jag klev upp var det redan 30 grader ute. Gjorde iordning lite frukost och sen la jag mig på gräsmattan i några timmar. Trodde inte att solen skulle vara så stark och därför sket jag i solkrämen (yolo xDxD) och brände mig därför lite överallt hehe.. Vid halv 4 tog jag mig en cykeltur till gymmet fram och tillbaka, (6km totalt). Väl på gymmet skrapade jag ihop en mil intervaller följt av axlar och rygg innan jag cyklade hem igen. Hur nöjd som helst efter dagens pass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0