tisdag

Kom på skolan idag och möttes av Linn som satt i klassrummet. Upptäckte sedan att vi var helt ensam på skolan och att vi egentligen var lediga idag utan att nån hade berättat det för oss. Jävligt ovärt faktiskt, stressade som en tok i onödan haha.. Fick iallafall ha lite betygsnack med några lärare och jag blev possitivt överraskad över hur jag ligger till. Har dessutom gjort bort en restuppgift i historia som jag hade kvar från ettan och har nu blivit godkänd i den kursen. 100 kilo lättade helt plötsligt från mina axlar, så jäkla gött!!!
 

Tog mig en skön promenad hem med Jenny och ligger nu i soffan och ser lite big brother. Har hetsätit ett as-gott mellanmål och laddat upp med energi inför dagens biceps och triceps pass på gymmet. BAAAAAM. Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0