tisdag

Tryckt i mig lyxmat som bestod av korv och spagetti och har hoppat i min extremt sköna one piece. Tvättat bort sminket och gjort mig redo för en skön hemmakväll utan plugg. Magen håller på krångla så blir ingen träning ikväll. Tror det kan behövas då jag knappt låter min kropp vila mellan varven, lite dumt faktiskt. Så ikväll kommer jag ligga i soffan, kolla på desperate housewives och leta efter något gott och ätbart. Det hör faktiskt till kvällar som denna.
 
Annars har jag bara varit less på skolan idag då jag egentligen kunde slutat kvart över 1 men var tvungen att sitta kvar i två fucking timmar för att  göra ett prov som tog tio minuter ungefär.  Men vädret var hur fint som helst så ska väl egentligen inte klaga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0