kung helg

Igår spenderade jag dagen med isabell. Åt lunch ute, såg på fotboll, satte oss nere vid saiwa och åt mjukglass. På kvällen blev det utgång med olivia och moa plus massa fler, va på mesenkalaset där vi träffade på en hel drös folk och sen avslutades kvällen med några raggar. Slapp dessutom somna själv så har ingenting att klaga på.
 
Idag kom agnetha och ungarna förbi så har lekt med dom hela dagen typ. Blev utklassas i både kubb och yatzy och sen tryckte vi i oss kladdkaka. Har dessutom varit huuur varmt och fint väder som helst hela helgen :) Har precis kollat på film mef min syster och nu ska jag läsa lite körkortsteori innan jag somnar. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0