påsken

Prioterat bort bloggen och datorn några dagar, men här ovan ser ni lite hur mitt lov sett ut iallafall. Har hängt i stugan med en hel drös folk, glassat i solen med morotsolja i ansiktet och faktiskt skaffat mig lite färg, ätit sjukt god påskbuffé, ätit godis och annat gott, blivit bortbjuden på middag, hängt med emil och linus, sett hockey med isabell, gått in i april månad(helt sjukt vad tiden går!!) och tränat bort all mat jag tryckt i mig hehe.
 
Vägde och mätte mig imorse och jag blev sjukt nöjd över resultatet. Trodde jag hade lagt på mig hur mycket som helst i helgen, men icket. Det är sånt här som får mig att aldrig vilja ge upp, och det tänker jag fira med 2 pass på gymmet idag. Ett ben-pass om någon timme och sen ett spinningpass ikväll. Hur taggad som helst!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra där äpple! go hard or go home

2013-04-02 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0