torsdag

Förmiddagen bjöd på prov i psykiska funktionshinder och lite blodprov o sånt i labbet. Hela eftermiddagen spenderade vi på sjukan och begravningsbyrån och fick dessutom titta in i kylrummet. Usch, kändes jätte hemskt att stå och titta på folk som ligger där med bara ett lakan över sig.. Fick iallafall gå hem ungefär en timme och 20 minuter tidigare så klagar inte!!
 
Ikväll har jag myst, gjort läxa, kollat på tv och packat. Har fått ner det mesta så det är bara lite småsaker som jag behöver innan jag kan packa ner det. Åh så jävla taggad, wihoo!! Ska lägga mig och se tv ett tag. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: storasyster

Åh! Vänta bara tills du får sticka folk i armen. Såååå kul!

2012-10-25 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0