tillbaka!

Har verkligen inte haft tid för datorn eller bloggen den senaste veckan, har haft så mycket annat i vägen. Har den här veckan haft sju prov/redovisningar i skolan så nog har jag fått plugga häcken av mig hehe. Annars har jag umgåtts med mina fina och tränat. La ju träningen lite åt sidan ett tag, vilket jag ångrar, men jag är tillbaka på banan igen och det är sjukt skönt!
 
Är iallafall ledig från skolan idag, på en fredag hehe. Klagar inte det minsta!! Fått 12 timmars sömn inatt och nu har jag precis tryckt i mig en god frukost. Har gosat ner mig i sängen igen och ska se lite desperate housewives innan jag börjar packa, ikväll åker jag mot Sollefteå och blir där hela helgen :) Men vi hörs lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0