who's that chick

kan börja med att berätta för er kära läsare att nationella gick åt helvete! fifan vad svåra frågor det var, fattade inte ett skit = jag blev sur och gav upp. har dock lite ångest över det nu med tanke på hur jag ligger till i matten.... och eftersom nationella gick baiz så har mitt humör också varit baiz, typ hettat till på minsta sak.. så efter skolan for jag och avreagerade mig på gymmet, sen fick jag gómaten till middag, så det klagar jag inte på!

nu sitter jag iallafall och peppar upp mig med skön musik, vädret är ju som sagt kung så jag orkar inte slösa mer tid på att va sur;) ska dunka lite mer muzik innan jag går och sätter mig ute i solen!PIZ

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; har lagt till dej nu din tur!:)

2011-05-12 @ 17:21:48
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0