01:17

Sitter här för mig själv i natten, tankarna vandrar iväg.
tänker och funderar så det knakar, i nästa sekund tittar jag mitt
ut i ingenstans och det känns som tiden stannar. Ikväll är det en sån
natt när man bara tänker och tänker, men inte kommer någonstans.
frågorna och funderingarna går i hundra, kommer det bli en sådan
natt då det bara känns omöjligt att sova? Har så mycket tankar,
men allt tar stopp när man börjar skriva. blir som hjärnsläpp..
det finns saker jag önskar jag hade, sånt jag hade velat ha annorlunda.
saker jag saknar.. Jag vill förändra, vill börja om, men det är som
att jag sitter fast. allt går i en cirkel. först känns allt bra, man mår
toppen, sen blir allt skit och sedan blir det bättre och bättre.. allt går runt runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0