7 december

Gjorde bort omprovet på HK;n idag, och jap, jag blev godkänd:D WIIIIHO!
Annars på HK;n så gjorde vi korvgryta, också fick vi baka vad vi ville. Och vad baka jag, Gurra & Jakop? Ehm.. bränd chokladrulltårta med jordgubbssylt? Fyfan, är det ända jag kan säga.
Men aja, korvgrytan var iaf helt okej :)

Efter skolan drog jag, Olivia, Erika & Fatima hem till Erika en snabbis, åt osv.
Sen drog vi ner på Hälsans Hus och träna :) Har äntligen börjat komma igång med träningen, och det är superbra. Känner mig som en vandrande jordglob. Haha!
Menmen, träningen var toppen! Sen efteråt blev det mys i saltrummet! =)

Aja, har nyss tagit mig en välbehövlig dusch, och nu ska jag nog krypa ner sängen! :)
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktiga ni är. Love you!

2009-12-08 @ 06:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0