måndag

Jobbade mina 19 timmar i helgen och nu har jag fått sommarlov på riktigt. Hur skönt är inte det lixom? Fick sova ut idag utan att behöva vakna av ett alarm som jag inte gjort på flera veckor. Har fixat och donat lite här hemma idag och på eftermiddagen tog jag mig en cykeltur fram och tillbaka till gymmet. Ett svettigt intervallerpass följt av ben och biceps. Ett av alla mina mål var att innan jag åker till göteborg (vilket jag gör på onsdag) skulle jag klara ta minst 100kg i benpressen. Kan med ett leende på läpparna säga att det målet är avklarart, OJ så skönt!!!
 
Umgåtts med kajsa ett tag ikväll och nu sitter jag i soffan med lite skön musik och läser igenom några bloggar. Ska bädda iordning snart och lägga mig och fördriva resten av kvällen med några big brother avsnitt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0