naughty naughty we like to party

Har sovit hos min finaste sen i torsdags och har haft världens bästa dagar/kvällar. I torsdags hängde vi nere vid havet med massa folk, i fredags var vi ute ett tag sen blev det film och mys och igår åkte vi iväg på en roadtrip till frillesås, varberg, ringhals, förlanda osvosv. Inget liv heeehe.

Idag har vi varit inne i kunsbacka en snabbis och nu är jag hemma för att äta och fixa till mig lite. Ikväll rokar jag fett med mina bästa igen!!!puss

do it like a dude

Efter ungefär 7 timmar på stranden, insmord i kokosolja, sitter jag nu här brun och fräsch. Jävlar vad solen har tagit på dom här dagarna, underbaaart!! Har nyss duschat och fixat till mig lite. Om ett tag blir det grillat sen möter jag upp lite folk för en bra kväll. Men först ska jag packa min väska inför en natt med bästaste. Puss på er

hej hej sommar

Hej på er såhär en och en halv vecka senare. Men det är sommarlov och jag har fullt upp och ingen tid till att vara hemma :) Har iallafall haft Kajsa hos mig en vecka. Trots att hon mest legat inne och varit sjuk så har jag endå haft askul. Liseberg, sena utekvällar med mina favoritgrabbar, stranden och massa mys!

Igår låg vi på stranden till halv 6 ungefär då vi åkte in till göteborg och lämnade av henne vid tåget. Efter det mötte jag upp lite folk så vi hängde vid skolan och rockade i emils epa!! Idag har jag legat på stranden sen 10 och nu är jag bara hemma för att äta lite lunch och uppdatera er. Nu ska jag ner på stranden igen och ligga där resten av dagen med oljan på;);) puss på er!

puss på livet

Haha förlåt, men har typ inte varit hemma sen i fredags och har absolut inte haft tid för nån dator. I fredags sov jag med issa, i lördags hamnade jag lite spontant i förlanda (vilket förövrigt ägde) och igår blev det grillning och kubb med lite skönt folk hos moa där jag spenderade denna natt. Så aaaah, har haft fullt upp haha! Är iallafall hemma lite snabbt för att byta om och fixa till mig lite innan jag drar upp till moa där det blir grillning idag igen. Måste också säga att livet äger, hiih puss
Tjocka moln :P xD^^

torsdag

Hade en världsbäst kväll igår trots att vi fick ringa ambulansen. Kan vara jävligt glad över att jag går den linje jag går. Men allting gick bra, tack och lov!! Spenderade iallafall kvällen igår med william, pontus, samuel, issa, therese och erika. Chillade på livet och gick lös med varandra, haha damp =PpP

Idag ställde jag klockan på 10.20. Klädde på mig och tog mig ut på en springrunda/powerwalk på några kilometer. Skönt var det! Så har precis smällt i mig en god frukost, plattat håret och sminkat mig. Ska bara skriva klart detta inlägg sen möta therese och åka in till kungsbacka. Så vi får höras lite senareeee :) puss på er!

hemmakväll

För första gången på flera flera veckor kör jag faktiskt på en hemmakväll. Har laddat ner massa filmer och köpt chips, dipp och cola så ska bara mysa för mig själv ikväll :)

do whatever u want

Livet rullar på och dom senaste dagarna har bestått av värme, stek på stranden och häng med mina bästa. Mår så jävla bra nu!

Idag regnar det så har krypit i min one piece och håller på att ladda ner massa filmer som jag kan fördriva min dag med. Har varken ork eller lust att hitta på nått då det är sånt här väder.. Kanske tar mig en sväng förbi issa lite senare, får se. Nu ska jag bara mysa på så vi hörs lite senare!

lördag

Igår spenderade jag kvällen med william, adam och issa. Såg på film och åt chips under tiden som regnet öste ner, haha jävlar va de regnade! Tack och lov så hann de sluta innan jag och william cyklade hem haha.

Idag har jag övningskört in till kungsbacka. Första gången jag körde i en lite större stad, men de gick super! Tog en sväng förbi kungsmässan också och fick faktiskt med mig lite grejer hem. Nu blir det mat och fix innan jag möter upp lite folk inför kvällen. Ha en fin lördag, puss!

somebody that i used to know

Gårkvällen var bäst, helt klart. Tack alla mina fina♥ Sov hos Robin inatt så kom precis hem. Har hoppat i min one piece och tryckt i mig varma mackor och en kall, god cola hehe. Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan jag cyklar upp till issa. William, linus och pontus skulle tydligen komma ner så får se vad vi hittar på. Blir antagligen bara film-mys eftersom det regnar. aja vi hörs lite senare!
zöt =PpP

min daaaaag idag

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR MIIIIIIN FÖDELSEDAG!!!!!! Börjar nedräkningen, bara 365 dagar kvar till 18, wihooo!! Redan vid tolvslaget inatt sjöng alla mina fina för mig och idag vaknade jag av sång och presenter. Haft några på besök också så det bjöds på mer sång, mer presenter, tårta och massa götta hihi!

Om ett tag blir det grillat sen har några ordnat nå överrasknings-grejs för mig hemma hos Robin. Blir nog kul:D Nu blir det fix o lite sånt innan kvällen. Har förövrigt haft en superbra dag, tack alla!!

2 juli

Internet har strulat ett tag därav den sega uppdateringen. Livet rullar på iallafall och dom senaste dagarna har bestått av fotboll med mina favoritgrabbar och häng med massa folk. Ikväll hade vi planerat att tälta men under tiden som vi satte upp tältet så gick tältet sönder, haha åh.. Så vi skiter i tältningen och sover hos therese istället! Nu har jag precis ätit och är snart påväg ut för att möta upp lite folk. Ha en fin kväll, puss