hej hej sommar

Hej på er såhär en och en halv vecka senare. Men det är sommarlov och jag har fullt upp och ingen tid till att vara hemma :) Har iallafall haft Kajsa hos mig en vecka. Trots att hon mest legat inne och varit sjuk så har jag endå haft askul. Liseberg, sena utekvällar med mina favoritgrabbar, stranden och massa mys!
 
Igår låg vi på stranden till halv 6 ungefär då vi åkte in till göteborg och lämnade av henne vid tåget. Efter det mötte jag upp lite folk så vi hängde vid skolan och rockade i emils epa!! Idag har jag legat på stranden sen 10 och nu är jag bara hemma för att äta lite lunch och uppdatera er. Nu ska jag ner på stranden igen och ligga där resten av dagen med oljan på;);) puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0