torsdag

- Några bilder som beskriver mina senaste dagar.
 
Idag klev vi upp tidigt för att sjunga för mitt lilla hjärta som fyller 12 år.Strax efter det laddade jag upp med en celcius innan jag tog mig iväg på en löprunda på 6km. När jag kom hem tog jag en frukost ute i solen innan jag duschade och gjorde mig iordning för skolan. Kom på skolan vid 10, fick besök av bemanningsenheten och sen fick vi sluta. Något skön dag. Så fick hoppa in och jobba efter det och hade ett pass mellan 11.30-16.00 och dessutom har jag fått flera jobbdagar till. Feel's good!
 
Ikväll har vi firat jennifer med massa go-fika och sen har jag umgåtts med Isabell. Åt mjukglass, spelade kubb och tog igen en jäkla massa prat. Hur bra kväll som helst. Precis gjort klart och skickat in en svenskauppgift och oj så skönt det känns att det är gjort. Nu blir det tv och mys resten av kvällen innan jag slocknar. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0