tisdag

Midsommar rockade fett och jag hade hur kul som helst. Alkohol, bra folk och en sen natt. Tack alla inblandade :))))
 
Annars har jag inte gjort så mycket de senaste dagarna, vädret har varit lite halvtaskigt så har bara tagit det lugnt med lite folk. Igår var jag inne i kungsbacka för att fixa ett nytt legitimation och fick också med mig en ny telefon hem, en Samsung galaxy s3, feels good! Den här dagen startade jag med en löprunda och sen har jag varit nere på stranden ett tag med adam, emil, cassandra och ida. Är bara hemma lite snabbt nu för att göra mig iordning och äta lite innan jag drar ut igen. Ni får ha en fin kväll folket så hörs vi. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0