sommarlov

Fick sommarlov idag och det firade jag in med ett jobbpass. Jobbar min sista helg i helgen och sen tar jag sommarlov på riktigt resten av sommaren. Det är la fint!! Har också fått reda på vad mina domningar som jag har i handen beror på, och det var som vi trodde karpaltunnelsyndrom. Så blir operation, men dock inte förns i höst så får klara mig med ett handledsskydd under tiden. Ikväll har det spöregnat så har varit förbi hos agnetha ett tag för att kramas lite med tvillingarna och sen åkte jag ner på gymmet, som jag förövrigt typ hade för mig själv och körde igenom ett ben-pass. Nu blir det ett big brother avsnitt innan jag somnar. Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0