måndag

Va så jääkla trött imorse när alarmet ringde och dessutom hade jag världens huvudvärk. Märks att det inte blivit mycket sömn på senaste haha. Tog mig iväg på skolan i regnet iallafall och vi gjorde inte så mycket. Smet från skolan lite tidigare för var tvungen att hoppa in och jobba några timmar och det gav mig lite mer energi. Så när jag slutade skyndade jag mig ner på gymmet och fick till ett riktigt bra och svettigt pass. Blev axlar och rygg och jag tröttade ut musklerna totalt, så skönt!!
 
Har varit med Kajsa ikväll så kom hem för ett tag sen och har precis lagt mig. Såg att man kan se förra årets big brother avsnitt så ska se klart första avsnittet innan jag somnar. Blir upp tidigt imorgon också för att åka till umeå och kolla upp mina domningar i handen, efter flera veckor fick jag äntligen en remiss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0