onsdag

Natten till måndag drog vi en spontanresa till tyskland över dagen. Strosade runt i regnet och köpte med oss lite alkohol hem så nu har vi så vi klarar oss. Igår förtärde jag alkohol med lite skönt folk och jag hade hur kul som helst trots lite bråk. Men kvällen slutade på bästa sätt och jag fick somna bredvid en fin person så har ingenting att klaga över! Idag har jag varit lite halvseg så har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Kör på en hemmakväll ikväll för första gången på hela sommaren typ. Känner att det behövs när det annars gått i ett hela sommaren. Annars har jag inte så mycket mer att säga, bara att jag fått en tid för min andra tatuering på tisdag, åh vilket beroende men fan så taggad jag är!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0