onsdag

Gled runt på skolan idag utan att veta vars på jorden jag hade mina fötter. Tänkt på tok för mycket har jag också gjort och varit lite för inaktiv på lektionerna. Gick från skolan vid 2 och begav mig ner mot lilla ängla spa där jag hade en ryggmassage som väntade på mig. Sååååå skönt och var som en ny människa när jag gick därifrån. Det var nog det som behövdes idag! Dock har jag en låsning i bäckenet som är orsaken till att jag har så ont i ryggen men vafan, yolo:P:P

 

Kom hem vid 4 så ställde mig som en boss och gjorde iordning middag. Agnetha var också förbi så vi smed lite planer om lördag då hon anlitat mig som barnvakt åt hennes tre goingar. Åh vad jag ska mysa med dom!! Uppdaterar senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0