bara för att fylla ut bloggen lite

Dag 1. En bild på mig och 15 sanningar

Dag 2. 5 bilder från sommaren 2012

Dag 3. Nått jag ser fram emot denna sommar

Dag 4. Hur man fångar mitt hjärta

Dag 5. Mina 3 favoritserier

Dag 6. Mitt senaste förhållande

Dag 7. Det här hade jag på mig idag

Dag 8. Detta gör jag på helgerna

Dag 9. Någon jag saknar

Dag 10. Någon jag kan berätta allt för

Dag 11. Min dag

Dag 12. Mitt favoritställe

Dag 13. Min familj

Dag 14. Min spotifylista

Dag 15. Nyaste bilden på mig själv

Dag 16. Någonstans jag vill åka

Dag 17. Bild på mig från ett år tillbaka

Dag 18. 5 saker jag gör varje dag

Dag 19. Bild på personen jag senast fick sms av

Dag 20. Staden jag bor i

Dag 21. Du och någon klasskompis

Dag 22. En bild på någon som är snygg

Dag 23. Någon i din släkt

Dag 24. Bild från ett ställe jag varit på

Dag 25. Detta mår jag bra av


Kan väl börja med dag ett nu då!

Dag 1. En bild på mig och 15 sanningar

1. jag bor i norrland men har mitt andra hem i göteborg där jag spenderar hela min sommar och några andra lov. trivs som bäst där nere!!
2. jag tål inte mjölk
3. jag kan inte spara pengar, direkt jag får dom spenderar jag dom ungefär
4. jag har världens finaste vänner
5. jag älskar min familj
6. jag är oftast oseriös och kan skämta om allt typ hehe
7. skrattar alltid åt mina egna skämt haha
8. älskar mat. det är typ mitt allt♥
9. älskar att träna. tränar ungefär 6 dagar i veckan
10. klarar inte av torra personer som inte kan bjuda på sig själv eller har nån humor
11. jag är bara 1.53
12. jag går vård och omsorg
13. jag har ett jävla temperament
14. jag är blond egentligen men har varit mörkhårig ett tag och det trivs jag bäst i
15. jag pratar typ hela tiden,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0