hejdå göteborg och hej norrland

Måndagen blev inte riktigt som vi planerat. Var tänkt att vi skulle ta bussen in till kungsbacka 20.09. Precis innan vi skulle dra hände en (läskig!!) grej som gjorde att vi först fick invänta poliser och sen stanna kvar och vittna. En och en halv timme senare, stressade som fan tog vi bussen in och hamnade på ester. Beställde in alkohol och dansade till världens bästa trubadur som verkligen fångade upp hela stället. Åh så bra det var!! Senare under kvällen hamnade vi ute i dotedorp en sväng också.
 
På tisdagen skyndade jag mig hem för att göra mig iordning innan jag åkte in till göteborg för att sätta min andra tatuering på plats. Den blev huuuur bra som helst och jag är så jävla nöjd!!
 
Annars har dagarna bara rullat på. Har tagit vara på dom så mycket som det bara går men igår var jag tvungen att pussa och krama alla hejdå. Sved i hjärtat att göra det och lämna mitt andra hem efter 7 veckor. Men åker ner igen på höstlovet så vi ses snart iallafall. Är påväg hem till norrland nu så hör kanske av mig nån gång under vägen. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0