tisdag

Idag efter praktiken svängde jag förbi black rinse för att införskaffa mig ett nytt par av mina favvo-jeans (skönast i världen) innan jag åkte ner på gymmet för att köra slut på mina ben. Sagt och gjort, benen bara skakade efteråt och oj så skönt det kändes. Efter det åkte jag hem - duschade - gjorde mig iordning - hetsåt lite (mycket) mat innan jag drog ut. Träffade folk och såg lite hockey men åkte hem innan tredje perioden började. Ooooooch skellefteå dominerade igen och tog hem den tredje finalmatchen. Vinner dom på torsdag avgör dom och  tar hem guldet!! Dock skulle jag hellre se dom ta hem guldet på hemmaplan på lördag hehe.
 
Börjar förövrigt 10.30 imorgon och slutar 18.00 så har planerat in ett pass på gymmet innan praktiken. Ingen vila här inte. KABAAAAAM!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ta kort så man ser hur dom ser ut på? :)

Svar: haha de ska nog gå och ordna :)
josefine appelqvist

2013-04-23 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0