söndag

Igår hann jag dra ett ben-pass med Lovisa och sen på kvällen fick jag spendera lite kvalitetstid med Kajsa som landat på hemmaplan. Vi bastade och drack lite cider och sen blev det soffhäng framför tv;n och en massa prat. Välbehövligt!!
 
Vädret idag bjöd på strålande solsken och några plusgrader så vi svängde förbi stugan och fastnade ute i solen några timmar. Drog till med morotsolja i ansiktet och kunde åka därifrån med ett litet resultat hehe. Åkte ner på gymmet direkt jag kom hem och körde ett konditionspass på en timme ungefär. Har precis duschat och sånt så nu ska jag gå upp och parkera mig i soffan och spendera resten av kvällen där. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0