onsdag

Har typ haft världens skönaste dag idag. Skolan rullade på som vanligt och vi fick dessutom sluta redan halv 2. Drog med mig mina tjejer ner på gymmet och skrapade ihop 2 timmar ungefär, nöjd!! Åkte hem efter det, åt middag och tog mig en skön dusch innan jag drog ut. Satt och prata av mig lite hos mini innan de blev hockey med krille, fanny och mona. Vilhelmina förlorade med 5-4 mot åsele men trots de har jag haft en jävligt kul kväll. Träffat folk jag inte träffat på ett tag och dessutom hann vi fyra halka påvägen till krilles bil, eller mona halkade men drog med oss andra. Haha gjorde typ min kväll.
 
Jaja, blev bara en massa önödigt svammel. Ska se one tree hill och invänta sömnen. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0