hemma efter ett kanonbra lov!!

Igår gled jag in i norrland igen efter en kanonvecka i göteborg. Har verkligen haft ett superbra lov med världens underbaraste personer. Tack alla mina fina, vi ses på jullovet igen!! Hur som helst har skolan har dragit igång och jag är redan less.. Kan dock glädja mig åt att vi fick sluta redan halv 2 idag och att jag är leeeeedig på fredag!!!!!
 
Ikväll tog jag med mig min syster på gymmet. Första passet på ett tag men de gick fint iallafall och jag är nöjd. Ska gosa ner mig under täcket och kolla på tv ett tag och invänta sömnen. Godnatt på er! Förresten, min mobil pajjade i fredags så kan inte lägga in några bilder från lovet.. Så får bli på min biffiga syster hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0