-

Jag är medveten om att det kommit upp en del deppinlägg den senaste veckan. Men detta är min blogg där jag skriver vad jag vill. Sen tänker inte jag gå runt och låtsas vara glad när jag egentligen inte är det. Står i en fas i livet där allt vänds upp och ner ungefär. Några av er fattar säkert vad jag menar. Det är så mycket blandade känslor om allt, känslor som jag inte kan kontrollera, både av besvikelse och ilska.
 
Jag är dock inte värd att må såhär. Det är ingen. Jag har därför varlt bort så otoligt många i min närhet som jag inte alls tänker lägga energi på mer, eller överhuvudtaget bry mig om. För mig har ni bara blivit till luft. Folk som visat en sida av sig själv, men sen bara vänt blad ungefär. Helt sjukt vad många falska idioter jag haft i min omkrets och som jag faktiskt haft ett förtroende för. Är nästan lite arg på mig själv för att jag inte märkt detta tidigare. Helst av allt skulle jag bara vilja flytta härifrån. Flytta till ett nytt ställe, börja ny klass och börja om mitt liv från ruta ett ungefär. Men sen har jag ju också folk i min närhet som är dom finaste som finns. Dom som är guld värd och så jävla bra. Ni vet vilka ni är ♥
 
Det var allt jag ville få sagt. Nu ska jag, efter en skön kväll med mina goingar, dricka cola och se one tree hill!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Puss på dig lillasyster! Jag älskar dig!

Svar: och jag älskar dig, puss!
josefine appelqvist

2012-11-16 @ 09:23:32
Postat av: Isabell

Puss å kram!

Svar: puss hjärtis!
josefine appelqvist

2012-11-17 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0