fina tider

Solen skiner och termometern står på 30 grader i solen, underbart!! Fick ett samtal av min fina issa påväg hem från skolan och där ligger dom redan på stranden och i havet.. Men snart så, om bara några veckor ligger jag också där.wihi:D

Haft 2 lektioner idag, eller vet inte ens om jag kan kalla det för lektioner. På engelskan hade vi ingen lärare och slutade ungefär 50 minuter tidigare och på svenskan satt vi bara och "läste" hehe. Har precis tagit årets första middag ute på altan och nu ska jag sätta mig ute i solen ett tag innan folk kommer för att fira systeryster som fyller 11 år idag. Grattis hjärtat, iloveu♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack älskar dig med

2012-05-23 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0