No matter what I do, all I want is you.

Kom på skolan klockan 1, satt och gjorde ingenting till klockan 3 då vi hade prov i stroke som tog en kvart ungefär och sen fick vi gå hem, värt hehe. Efter skolan gick jag hem, satte mig på altan och solade ett tag och sen åkte jag ner på body center där kondition stod på schemat.

Ikväll har jag varit ute med olivia en stund, sen skickat in lite skolarbeten som legat kvar sen i höstas haha.. Ångrar som fan att jag skolkade så mycket som jag gjorde i början av ettan, för nu sitter jag här, 3 veckor kvar av ettan med uppgifter på uppgifter. Dock är jag typ klar med allt nu men nog fan har jag fått jobba arslet av mig! Aja, ska se big brother nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0