underbara helg

Skolan idag följde sina spår. 3 lektioner och slutade 13.30. Dock har inte vädret följt sina spår. Snöat som fan så nu är hela vilhelmina vitt igen, fuckkkk. Efter skolan gick jag hem, åt lite och sen trotsade jag min träningsvärk från helvetet och åkte ner på body center för lite mer träning. Avslutade träningen i solariumet följt av tårta som dom bjöd på eftersom body center fyller 6 år!

Kvällens planer är att bara ligga inne. Inte sugen alls på utgång haha. Så blir hemmakväll med filmer, massa gott och plugg! Har typ med mig hela mitt skåp hem från skolan. Måste ta igen allt jag ligger efter i så att jag kan börja få betyg i alla ämnen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Missa inte chansen att vinna sommarens hetaste bikini i min blogg. Nämligen en USA Twisted bikini. Klicka här -> http://fridaviktorias.blogg.se/2012/march/tavling-3.html



Kram

2012-03-30 @ 18:26:01
URL: http://fridaviktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0