torsdag

Har avverkat årets första utvecklingsamtal idag, haha och ja vad säger man? Ligger efter i så sjuukt mycket så ska börja få extra hjälp för chans att komma ikapp och få ett betyg i alla ämnen.. Åh ångesten! 

Slutade iallafall strax före halv 3 idag. Gick ner på sjukan för att återigen kolla mina öron och där fick jag spendera nästan 2 timmar. Fick träffa flera olika läkare, ta prover och till sist gå därifrån med nå grejs uppstoppat i mina öron så nu hör jag inte ett skit. kult!! Men tydligen skulle de hjälpa, skulle även få örondroppar o lite sånt och funkar inte de så blir jag skickad vidare till öronakuten i lycksele.

Till tröst har jag iallafall mina trogna pojkvänner ben&jerry. Mina räddare i nöden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0