onsdag

Har varit en skön dag idag. Gjorde bort 2 prov innan lunch, sen drog jag och mina fina tjejer ner på stenmans för lite mys-lunch. Kom tillbaka på skolan för att ha akutsjukvård men slutade med fika, julmusik, ljus och massa prat. Efter skolan tog jag med mig linn och lovisa på body center. Började med ett kort träningspass och avslutade med ungefär en och en halv timme i jacuzzin. Fina onsdag!!
 
Ikväll har jag hängt med kajsa som har kommit hem. Vi åkte ner till agnetha för att passa tvillingarna ett tag, så vi roade oss med pippi, iphonespel, kurragömma och massa bus. Är helt slut på så avrundar här och inväntar sömnen. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malli

Sv: Jo de förstå jag, skulle också va jättestolt över min lillasyster om hon hade gjort nå sånt! :) Synd bara att man är minst då haha ;)

2012-12-20 @ 09:50:58
URL: http://jazzopallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0