back in reality

Tillbaka i verkligheten. Har lämnat mitt andra hem (för några veckor iallafall) och landat hemma i norrland igen. Dock kom jag hem i söndags men har inte haft tid till att uppdatera eftersom redan på måndagen började jag jobba. Så har jobbat hela veckan och nu har jag heeelg. Är dessutom ledig på måndag så får en extra helg-dag hihi. Nemeeen måste bara säga att denna sommar har varit så jävla bra och jag saknar mitt andra hem och alla där nere, men snart beställer jag tågbiljetter och åker dit på höstlovet!!
 
Ikväll vet jag inte vad det blir. Får se om jag orkar dra ut nånting eller om jag bara hoppar i min one piece och kör på en hemmakväll. Får seeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0