påskloooov

Sorry guys, inte haft tid för datorn därav uppdateringen! Igår gjorde jag iallafall bort mitt tal i svenska nationella och jag kan faktiskt säga att de gick bra. Prickade in 3.30 sekunder så hamnade över E iallafall. Efter skolan blev det dorotea en sväng för att gratta min kusins kille. Bjöds på smörgåstårta och massa annat gott! Va hemma runt 9 tiden igen, åkte ner till vanja och sen hamnade vi hemma hos andre med han och jimmy där de blev film hela kvällen!

Idag efter jag vaknade åkte jag nästan direkt ner till gymmet. Blev ett skönt träningspass och sen när jag kom hem igen blev de storstädning. Vek in alla kläder i garderoben, städade hela min toa + mitt rum osv. Skönt som fan nu då de är klart! Precis duschat o så och nu ska jag bara chilla och invänta maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0