summertime

SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!några dagar iallafall..... fick lite extra tid med klassen igår efter examen. fika tårta, prata, fick betyden osv. kändes ganska jobbigt att lämna klassen, men ändå skönt på något sätt. är iallafall nöjd med mina betyg, har höjt mig från 2 VG till 4 VG:D:D:D trodde jag aldrig, haha. nu gäller det bara att fixa matten på sommarskolan! efteråt for jag, kajsa och isabell och kolla på studenten. blev dyngjävla varmt där ett tag, fyfan. vid 3 for jag hem, packade det sista, fikade med farmor och farfar som kom på besök sen åkte jag iväg till lycksele!

väl framme så mötte frida mig, sen for vi och åt thaibuffé med hennes familj, galet gott! sen hem och fixade oss sen ut med wille, linus och jennelie. åkte bil några timmar, kollade på tove styrke, träffa massvis med folk och hade det braa! klev iallafall upp för ett tag sen och har precis fikat. frida duschar så när hon är klar ska vi slänga oss ute i solen. är typ 32 grader i skuggan nu, nästan äckligt varmt. om ett tag blir det grillning sen ikväll blir det uuuut! vi hörs folket

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha tittut på dig med! :D

2011-06-12 @ 00:19:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

joodå :D

2011-06-12 @ 01:24:55
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0