sommarlov sommarlov sommarlov!!!!

ÅH SÅ JÄVLA GLAAAAAAD. HAR TAGIT MIG IGENOM ALLA 7 DAGAR PÅ SOMMARSKOLAN OCH NU HAR JAG SOMMARLOV PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! nästan så att jag måste springa av mig några varv runt huset. fast nä, det orkar jag inte.....

efter skolan mötte jag iallafall upp olivia för att ta en sista stund med henne innan hon flyttar till vännäs för att gå gymnasium där i höst. och eftersom hon åker upp till fjället ikväll och jag åker iväg neröver snart så var detta sista chansen. tog oss iallafall en fika på stenmans sen vidare upp till lekparken för massvis med prat. kändes ganska hårt att säga hejdå till henne med tanke på att jag i stort sätt har växt upp med henne, och alltid gått i hennes klass osv.. men thats life. nu ska jag sluta deppa och njuta av mitt sommarlov!PIZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0