ibland faller man helt utan kontroll

har avklarat 1 av 6 dagar på sommarskolan och vet helt ärligt inte hur jag ska ta mig igenom resten av dagarna. lär ju bli helt jävla knäpp i slutet av att sitta och räkna matte dag in och dag ut. aja, gör det för pengarnas skull!

har iallafall nyss gjort gómaten åt mig och syster, och nu sitter jag och gör ingenting. ska snart gå och duscha tror jag så att jag har gjort bort det, sen bara ta det lugnt resten av kvällen. sommarskolan tar på krafterna kan jag lova.. sen måste jag även börja kolla på en ny dator, ska köpa en ny eftersom min har blivit helt jävla knäpp, haha. så ni får gärna tipsa på bra datorer:D!




Kommentarer
Postat av: Alina

Ha en fin kväll sötnos!=)

2011-06-15 @ 21:33:03
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0