i would'nt mind it









10-kampen idag sög, till och från iallafall. eftersom man var tvungen att göra klart alla 10 gernar (vilket tog ett tag för vår sega klass) innan man fick äta så blev det typ fight i slutet. haha nämen nästan.. när maten väl var i magen så fick vår klass tårta som pris för att vi vann brännbollen igår. något gott! det hela slutade iallafall med dragkamp som våran klass kom 2a i! vädret var också med oss, lite för mycket kanske. fyhelvete vad varmt det blev, lökade typ sönder och var typ halvt genomblöt när jag kom hem, så det blev fort på med bikinin sen ut i solen ett par timmar!

nu har jag iallafall varit duktig och städat nästan hela övervåningen, vad gör man inte för pengarna?;) haha nämen det gick ganska snabbt, så det är chill.

förövrigt blir det inte linnea i helgen, så istället beger jag mig mot frida och stannar där över helgen. blir super nu när tove styrke, minnah, elin blom, rabih osvosv kommer dit och ska uppträda:D nu måste jag iallafall börja packa! hörz

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tänk vad de vore bra om man gick runt och log hela dagarna :D

2011-06-09 @ 20:55:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; tänk vad de vore bra om man gick runt och log hela dagarna :D

2011-06-09 @ 20:55:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0