I will sail away on seas of silver and gold

klev upp vid halv 1 idag, sååå skönt! åt frukost och sen satte jag igång med packningen. har fått ner dom flesta kläderna, men får nog springa runt några varv i huset för att se att jag fått med mig allt! har typ hur mycket kvar som helst att packa, med tanke på att vi blir borta i typ 8 veckor så kommer jag i stort sett ta med mig hela mitt liv känns det som haha. aja, ska snart gå ner och ta tag i det. annars så har jag suttit i typ 2 timmar och laddat ner massa låtar till en skiva som jag håller på att bränna. det blev en hel del, men med tanke på att det tar typ 14 timmar med bil så behövs det! nu folket, måste jag ta tag i packningen! LATER0


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

hihi :)

2011-06-25 @ 22:32:00
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0