torsdag

sov hos jesper till igår, myz. var dock tvungen att kliva upp klockan 10 för att följa mamma osv in till kungsbacka för att köpa nya skor...........trött tjej. hittade ett par iallafall, plus ett par jeans(!!!!). kommer knappt ihåg när jag använde jeans senast haha. aja, var hemma vid 3 igen, fixade mig sen drog jag och var med therese. for och åt pizza sen drog vi hem till issa för att vara med hon, albin och alexander. satt där ett tag sen gick vi ut och träffade jesper, niclas, niklas, portin, adam och william som vi sen var med resten av kvällen!

 

nu ska jag fixa mig sen följa therese på tappen, sen får vi se om vi drar till jesper eller vad vi gör. blir bra vilket som!


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera min blogg! Vore super gulligt! :)

Love

2011-07-14 @ 21:27:41
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Ja som fan,speciellt när det bara svartnar på ögonen xD

2011-07-14 @ 23:45:48
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0