We gonna save the world, tonight.





kom precis hem från en bra dag i kungsbacka med mina fina! tog bussen in, åt, shoppade osv. dock hände en asläskig
sak. precis innan bussen kom blev jag asyr, allting snurrade och jag hade asont i magen och ville bara spy. satte mig på bussen och tänkte att det snart skulle gå över, vilket det såklart inte gjorde.. helt plötsligt började jag skaka som fan, kallsvettades och mådde rent utav skit! hade ingen som helst kraft i kroppen, så fick typ släpa mig ut genom bussen. kändes som om jag skulle svimma när som helst. såg typ helt drogad och efterliven ut också så det var typ folk som frågade om dom skulle ringa ambulansen, haha.. aja, gick över efter ett tag iallafall!

nu ska jag fixa mig, äta och sen dra ut och va med några. vill göra nått kul ikväll, så får se vad kvällen har att erbjuda! förresten, lägger in bilder på de jag köpte i ett tidsinställt inlägg lite senare ikväll!PZ

Kommentarer
Postat av: Naaaan

så blev de typ för mig när vi va på knalleland för nått årsedan,de slutade med att jag typ halft svimmade på stengolvet xD Haha,berodde på att jag typ inte hade druckit lr ätit nått och så var det skit varmt :p

2011-07-13 @ 23:33:21
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0