But I set fire to the rain

orkar inte att vädret typ suger:(:( regn emellanåt, mulet och massa baiz........ hade iallafall en bra kväll igår! mötte upp moa vid 7 som jag inte träffat på år och dar känns de som. drog och letade massa folk och hittade en hel del vid stranden. satt där ett tag sen kom jocke och skjutsade oss till skolan där vi sedan var med pontus och adam. strömmade in mer och mer folk så vi blev ett par stycken! efter några timmar drog alla hem, så satt kvar ett tag med alexander och niklas, sen drog jag och alexander, pratade om allt och somnade sedan zkööönt!

nu har jag iallafall precis klätt mig osv, och väntar på att maten ska bli klar. efter jag ätit drar jag ut och är med jesper och några fler!vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0