o-n-t

känner mig galet duktig nu ska ni veta. efter middagen for jag och mamma ner och tränade, sen direkt efter det for vi på vattengympa!;) de ni! dock kan jag tänka mig vilken enorm träningsvärk jag kommer få, heh.. sen hände en asläskig sak nyss, helt plötsligt fick jag huuuuur jävla ont bak i njurarna som helst. har seriöst aldrig haft sån smärta förut! kunde typ inte röra mig, satt bara och skakade. så skrev till min syster och frågade vad det kunde vara, eftersom hon är sjuksköterska och har haft njursten, så hon trodde att jag också var påväg att få det? har iaf tagit en alvedon som smärtstillande, går det inte över under kvällen så måste vi åka ner på sjukan. älska livet, not.
ska gå och borsta tänderna nu, sen lägga mig i sängen. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Ska sova sj?

GOd natt!

2011-02-16 @ 23:41:24
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0