we running out of sleep


Någon direkt mjukstart på detta läsår kan jag väl inte direkt påstå att vi hade. Började dagen med 2 prov - svenska läsförståelse och matte. Tyckte att läsförståelsen var nog svår med tanke på mina problem, men sen när vi kom till matten så var inte svenskan någon match. Fyfan vad svårt det var. Kommer inte ihåg ett skit vilket resulterade till att den större delen av papperet var tom, och jag var klar redan efter 10 min. Aja, detta hade iallafall inte nått med våra betyg o göra, så det kan jag väl glädja mig med! Annars så har vi bara hållt på med vård - och omsorg resten av dagen, svarat på frågor osv. Rätt chill faktiskt. Nu är jag hemma iallafall, och väntar på att mamma ska komma hem med kläderna från h&m som äntligen kommit!!!!wiho

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer strax :-)

Puss <3

2011-08-25 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0