high on life


Gårdagen med ett ord - ka0z. Vad tänker jag dock inte gå in på. Iallafall, drog till Alexander direkt när jag vaknade idag, låg i hans säng och kollade på tv osv, sen efter nån timme kom Adam, Pontus, Carl och William. Drog ner mot centrum och mötte Adde sen drog vi till fotbollsplanen och stekte! Kvällen har spenderats med Alexander, Issa, William, William,  Adam, Pontus, Jesper, Niclas, Fredrik, PS, Sebbe och Robin. Inte gjort nått speciellt, blev astråk så alla drog typ hem haha. Nu däremot ska jag stänga igen datorn sen sova sååå skönt! Godnatt folket

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej hoppas allt är bra med dig?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri snygg väggdekor från textarna.se, finns massor att välja bland! kika här om du är intresserad: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-valfri-vaggdekor.html#comment

2011-08-04 @ 17:35:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0