nothing you can say

hej, har precis ätit så sitter i sängen nu och lyssnar på musik. ska fara och träna om en stund med olivia, blir zköööönt. annars så har den här dagen varit som vilken dag som helst ungefär, inte hänt nånting speciellt. är ba jävligt trött så ska blir hur skönt som helst med helg snart! aja, nu ska jag packa ner mina saker sen höra med olivia när hon är klar. upd mer när jag är hemma. puss!
i was always searching for the last peace missing.now that i found you, wishes do come true. butterflies inside me ill be holding on.ill be yours and your mine. and ill be your friend lets stick to the end ill never stop loving you.capture me in your heart, rap your soul around me , never felt so free. please stay close to me

Kommentarer
Postat av: frida

visst vet jag vem?:]

2011-04-28 @ 18:33:02
URL: http://ffridajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0