onsdag

så jävla grym dag idag! hade först engelska, typ den snabbaste engelskalektionen på år! sen spanska, rätt chill. efter det lunch och rast i 2 timmar, hade paltätartävling med kajsa och julia på lunchen, kan stolt erkänna att jag vann :') men fysatan vad min mage mådde efter det! seriöst, 4 paltar........ aja, rullade mig typ till rasthallen haha,  satt och prata med en massa söta människor tills dom började, drog mig efter det vidare till erika, som alltid haha.
aja, kan lätt säga att jag aldrig skrattat lika mycket som idag! tack alla ni som gör min dag♥

nemen ska fixa lite med bloggen nu osv, skriver sen!


Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;JOOOOSEEEFIIINEEE jag ser din kommenter nu :D vet inte om du typ menade att jag skulle smsa eller nå men jag srkiver här XD Men hallå du har ju värsta snygga designen nu juh så du behöver ju typ ingen ;D

2010-09-22 @ 21:43:23
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0